25/1/11

La fira de la mediterrània

Després de l’èxit de l’any passat em poso en contacte amb vosaltres per comunicarvos
la següent fira
Lloc: Plaça Anònia Boada de Badalona
Barri de Bufalà
Dia: 18 i 19 de Juny de 2011
Preus:
Alimentació: 65 metre lineal + iva
Artesania: 35 metre lineal + iva

Documentació necesaria:

Artesans Alimentaris

Sol.licitud omplerta (s’adjunta a
continuación)
DNI
Carnet manipulador d’aliments
Registre Sanitari
Assegurança de Responsabilitat Civil

Artesans No alimentaris

Sol.licitud omplerta (s’adjunta a
continuación)
DNI
Assegurança de Responsabilitat Civil

El preu inclou:- Punt de llum
- Permís de Via pública
- Vigilància nocturna
- Comunicació i difusió en radio,
- TV i premsa escrita
- Bustiada de 20.000 folletons per tota la ciutat
- Dinamització de la Fira, paralelamente a la fira s’està orgtanitzant un
programa d’activitats per tal de dinamitzar la fira.

Requeriments:
- És imprescindible portar vestimenta i decoració de la parada d’acord
amb la temàtica que es propasa.
- Cal especificar el producte que porta a la venda cada artesà per tal de
poder fer una distribució adient, aquell mateix dia el producte ha de ser
l’acordat previament.
- Adequar-se a la demanda de parades i productes que us adjuntem en
aquest document.

Condicions:

Condicions específiques que cal tenir en compte
1. Els preus no inclouen el 18% d’IVA
2. L’any passat molts ens demanàveu que volíeu una parada que fes cantonada, mai
podem satisfer totes les peticions de cantonada, ja que no hi ha cantonades per a
tots. Per tant, aquest any qui demani cantonada haurà de pagar el suplement d’un
metre. En cas de que ningú la demani serà assignada segons ordre en el qual us
apunteu.
3. Els artesans que s’apuntin a les fires d’Hospitalet tindran preferència per a les fires de
Av Gaudí.
4. El nostre horari d’oficina és de 9 a 14h i de 15.30 a 18h de dilluns a divendres, si voleu
contactar amb nosaltres no ho feu fora d’aquest horari.
5.Condicions de pagament
Quan rebeu la informació i la sol.licitud de la fira ens l’heu de fer arribar via fax o mail
signada. Una vegada enviada la sol.licitud heu d’esperar una contestació per part
nostra. En cas de que estigueu acceptats rebreu el número de compte bancari. Teniu
15 dies per a fer el pagament o paga i senyal . En el cas que durant els 15 dies
següents a la confirmació no hagueu fet el pagament la confirmació queda anul.lada.
8. En cas de previsió de pluja la organització es reserva el dret de canviar de
dia. En cas de pluja el mateix dia no es tornaran els diners ja que les despeses
de publicitat, via pública, punt de llum, cartelleria, i personal d’organització ja
9.Les sol.licituds acceptades seran comunicades via mail o telèfon.
 
Aquesta fira té un número limitat de places i una gran demanda per tant no es
considerarà una reserva de plaça en ferm fins que no es faci el pagament i envieu el
justificant de pagament via mail o fax.
S’cceptaràn sol.licituds fins el dia 1 de març de 2011.
 
Una vegada fet el pagament no es tornaràn els diners sota cap concepte.
En cas de previsión de pluja la organització es reserva el dret de canviar de dia. En cas
de pluja el mateix dia no es tornaràn els Diners ja que les despeses de publicitat, via
pública, punt de llum, cartelleria, i personal d’organització ja s’huràn liquidat.
 
Podeu enviar la documentación a la següent direcció:
Atentament,
Equip d’Evident
93 389 03 89

info@evidentevents.com
www.evidentevents.com
EvidentCo&Mkt

No hay comentarios:

Publicar un comentario